KONKURS !! na obraz , i szkice

Z racji  takiej że jest nowy rok  to musi być  KONKURSIK .w którym można otrzymać
Za  zajęcie :

1. miejsca nagrodą  jest  namalowany prze zemnie 1 obraz < portret jednej osoby , lub krajobrazu ,  lub kwiatów  . > o  wymiarach 40 x50 cm <obraz będzie posiadał zamalowane  boki dzięki czemu wisi bez ramki>
2 . miejsca szkic w  formacie a3  na papierze  portretu jednej osoby .
3 . miejsce szkic  w formacie a4  na papierze portretu jednej osoby .

Wszystkie prace  zostaną wysłane   pocztą  .

A  teraz  do  rzeczy :)

 Aby  móc uczestniczyć w konkursie trzeba napisać do mnie  . Słowa  : Biorę udział  .
Następnie polecasz mnie swoim 10 znajomym  , oni następnie dodają mnie do znajomych i piszą  ze są od ciebie podając   imię i nazwisko ( tak aby się nie pogubić ) ja spisuje  sobie kto jest od kogo . I  tyle  , a ty czekasz  do  zakończenia konkursu i losowania .  konkurs  trwa od 15 stycznia do 29 stycznia , Po  zakończeniu , ja przystępuje do losowania  i  informuję na fb  kto wygrał ,  termin dostarczenia   obrazu olejnego  będzie w granicach  3 tygodni a szkiców  1  tydzień .

W razie jakiś pytań proszę pisać ,


Komentarze